STUDIO JOGI I MODELOWANIA SYLWETKI - Aneta Szustka
ul. Chrobrego 49, 88-100 Inowrocław
tel: 792-231-482

Opis zajęć

Joga łagodna p. 0-1 . Joga dla każdego. Podczas zajęć używamy dodatkowego sprzętu, tak aby odciążyć stawy i ułatwić wejścia w daną pozycję. Idealna dla osób początkujących, z problemami stawowo- mięśniowymi, bólami kręgosłupa oraz dla osób, które po ciężkim dniu szukają wytchnienia i głębokiego relaksu.

 

Aerial Joga p. 0-2. Joga w chustach lub inaczej określając w huśtawce z materiału, w której można siedzieć, leżeć, stać, a nawet się schować. Podwieszenie nad ziemią poprawia postawę, uwalnia głębokie napięcia i pozwala wzmocnić ciało bez obciążania stawów . Nadaje się dla osób początkujących i zaawansowanych. Pozwala przełamać stereotypowe myślenie o zajęciach z jogi. Sesje relaksacyjne w hamaku pozwalają na głęboki i bardzo przyjemny odpoczynek.

 

Joga klasyczna p. 0-2 Zajęcia dla początkujących i średnio-zaawansowanych. Wykorzystujemy tutaj podstawowe asany i ich warianty wg. następującej kolejności: powitanie słońca- rozgrzewka, ćw. rozciągające nogi, pozycje odwrócone, skłony w przód, skłony w tył, skręty kręgosłupa, pozycje równoważne i relaks końcowy. Dzięki temu kręgosłup ćwiczony jest w równomierny sposób, stawy zachowują pełną ruchomość, a mięśnie w łagodny i bezpieczny sposób rozciągają się.

 

Joga klasyczna średnio-zaawansowana p. 1-2 Zajęcia dla osób zaawansowanych, lub praktykujący minimum 1 rok jogę. Stosujemy tu trudniejsze warianty asan, starając się dojść do pełnych pozycji. Ponieważ asany są intensywniejsze, mocniejsze jest również bodźcowanie ciała. UWAGA! Jeżeli nasze ciało nie jest przygotowane na cięższa pracę istnieje ryzyko wystąpienia kontuzji. W Jodze do każdych zajęć należy podchodzić z pokorą i szacunkiem do własnego ciała, zwłaszcza ćwicząc zaawansowane pozycje.

 

Joga kundalini p. 0-2 Joga energetyczna. Kundalini jest to uśpiona energia drzemiąca w każdym z nas. Zajęcia pozwalają rozbudzić ją. Oprócz efektu wzrostu energii zajęcia przynoszą korzyści fizyczne ciału ( rozciągnięcie i wzmocnienie), podnoszą naszą witalność i samoświadomość. Idealne dla rozwoju ciała i ducha.

 

Joga twarzy p.0-2. Zajęcia typu anty-age, zwalniające procesy starzenia. Efektami zajęć są; zapobieganie migracji twarzy ( np. utraty owalu twarzy), zapobieganie powstawania zmarszczek mimicznych lub ich spłycenie, ujędrnienie skóry oraz jej dotlenienie. Podstawowa lekcja składa się z następujących elementów: rozgrzewka mięśni, ćwiczenia, masaż oraz cykl asan odwróconych zakończony relaksem.

 

Zumba p.0-2 Zajęcia taneczne. Dlaczego spalanie kalorii ma nam się kojarzyć tylko z ciężką pracą, potem i łzami? Czyż nie lepiej spalać je w sposób radosny, przy niezauważalnym wysiłku? Będzie przyjemna praca, będzie pot ale łzy zamień na uśmiech i tańcz do upadłego ciesząc się muzyką i osiągniętymi efektami.

 

Płaski brzuch p.0-2. Zajęcia wzmacniające obręcz barkową i oczywiście mięśnie brzucha. Pozwalają ujędrnić ramiona oraz wysmuklić okolice talii. Wskazane przy problemach z kręgosłupem.

 

 

Spalanie + BPU p. 0-2. Dzięki tym zajęciom nie tylko spalisz ok. 400 kalorii ale również doskonale ujędrnisz i wysmuklisz całe ciało ze szczególną koncentracja na  wysmuklenie nóg, kształtowanie pośladków  i redukuje cellulitu. Zajęcia składają się z następujących elementów: rozgrzewka- cardio, wzmacnianie przeplatane z interwałem ( wysiłek o dużej intensywności) wyciszenie i rozciąganie.

 

Zdrowy kręgosłup p.0-1 Zajęcia te przeznaczone są dla każdego, kto pragnie zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Poziom trudności ćwiczeń dostosowany jest tak, aby każdy był w stanie je wykonać . Ćwiczenia wzmocnią i uelastycznią nie tylko mięśnie przykręgosłupowe, ale cały układ ruchu. Jeżeli zmagasz się z bólem , wykonujesz pracę, która wymaga jednej pozycji lub po prostu chcesz zabezpieczyć swój kręgosłup ? te zajęcia są dla Ciebie. Łącząc wiedzę zdobytą podczas studiów z doświadczeniem zdobytym podczas pracy i treningów chcę, aby zajęcia ?zdrowy kręgosłup? były profesjonalne, efektywne a zarazem ciekawe i dające dużo radości.